95 درصد از تاکسیرانان ملایری واکسن کرونا دریافت کرده اند

 

3735689

لطفی رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر شهرداری ملایر در راستای دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر لزوم تزریق واکسن تاکسیرانان اعلام داشت الحمدلله طبق پیگیری های انجام شده و اعلام اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور بیش از 95 درصد از تاکسیرانان فعال در سیستم تاکسیرانی شهر ملایر واکسن دریافت کرده اند و تعدادی اندک هم به دلایل مختلف از واکسن زدن سرباز زده اند که در این خصوص مراتب را به صورت پیامک به تاکسیرانان ابلاغ کرده ایم که در صورت نزدن واکسن کرونا از فعالیت آنها جلوگیری به عمل خواهد آمد و از زمان اعلام شده برای آنها در سیستم تاکسیرانی محدودیت اعمال گردیده است .
همچنین به تعداد باقیمانده تاکسیرانان واکسن نزده اعلام گردیده حتما و در اسرع وقت نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام نمایند و به آنها مهلت داده شده در غیر اینصورت از فعالیت آنها جلوگیری کرده و کارت شهری و مجوز فعالیت آنها لغو خواهد گردید .
وی تاکید کرد : محدودیت های رانندگان تاکسی تا زمانی که کارت واکسیناسیون یا گواهی QR واکسن خود را به بازرسی سازمان ارائه نکنند رفع نخواهد شد و از این به بعد هم دریافت هرگونه خدمات از سازمان منوط به ارائه گواهی واکسن خواهد بود .
لطفی افزود موضوع سلامت خود تاکسیرانان بالاخص مردم در میان است و برای ما و سازمان بسیار اهمیت دارد که تاکسی سلامت و ایمنی را در اختیار شهروندان عزیز قرار دهیم و این کار ادامه دارد . عوامل نظارت و بازرسی نیز در سطح شهر حضور دارند و در صورت نداشتن کارت واکسن تاکسیرانان ، برابر آئین نامه انضباطی با آنان برخورد خواهد گردید . ضمنآً تاکسیرانان ملزم به نصب کارت واکسن یا کد QR واکسن بر روی شیشه جلو تاکسی می باشند ودر صورت عدم نصب تخلف برای آ«ها ثبت می گردد.
لطفی در ادامه عنوان داشت : سازمان حمل ونقل (تاکسیرانی و اتوبوسرانی) مواردی شامل فاصله گذاری اجتماعی در تاکسی با کاهش ظرفیت مسافران و توزیع اقلام بهداشتی مثل ماسک بین تاکسیرانان و نصب جداکننده و نصب بنر و چاپ بروشور بهداشتی مبارزه با کرونا و همچنین نظات بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی را در دستور کار داشته و انجام داده است و تاکید کرد انصافاً بیشتر تاکسیرانان با توجه به اینکه جان خودشان در میان است اکثر موراد بهداشتی را رعایت می کنند.