پرداخت کرایه تاکسی در شهر ملایر الکترونیکی می شود

N82800598-72119627لطفی رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ملایر گفت :پرداخت کرایه تاکسی در ملایر بزودی الکترونیکی خواهد شد و کرایه تاکسی بوسیله کارت و دستگاه نصب شده روی تاکسی صورت میگیرد .
محمد لطفی اعلام کرد نصب سیستم پرداخت الکترونیکی بر روی همه تاکسی‌ها اجباری است و هر یک از شهروندان و مسافران میتوانند با تهیه کارت پرداخت کرایه خود را پرداخت نمایند .
وی اضافه کرد : هزینه خرید و نصب دستگاه روی تاکسی حدود یک میلیون و چهارصد هزار تومان میباشد که بصورت اقساط هر ماهه دویست هزار تومان تاکسیرانان پرداخت میکنند .
به گفته وی در جهت رفاه حال همشهریان عزیز و مسافران و نیز تاکسیرانان این سازمان از سنوات قبل پیگیر نصب دستگاه پرداخت الکترونیکی کرایه و سیستم پرداخت هوشمند بوده که الحمدالله با وجود تمامی مشکلات پیش رو و تلاش های مستمر و حمایتهای شهردار محترم و اعضای محترم شورای اسلامی شهر  این اقدام صورت گرفته و با اجرای این کار علاوه بر صرفه جویی در وقت مشکل پول خرد تاکسیها هم حل خواهد گردید.
لطفی نیز تشریح کرد از تاکسیرانان عزیز خواستاریم در اجرای این طرح همکاری همه جانبه و لازم را در جهت نصب دستگاه بر روی تاکسی‌ با سازمان و شرکت تعاونی تاکسیرانی داشته باشند .