برگزاری جلسه تقدیر و تشکر از رانندگان سرخط تاکسیرانان ملایر

به منظور تقدیر و تشکر از نمایندگان خطوط (سرخط) تاکسیرانی جلسه ای در محل سالن جلسات  شهرداری ملایر برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شهرداری ملایراین جلسه با حضور شهردار ملایر به عنوان رئیس شورای سازمان حمل نقل بارو مسافر، معاونین فرمانداری ویژه ملایر، اعضای شورای اسلامی شهر ملایر، ریاست پلیس راهور ملایر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل تعاونی تاکسیرانی و اعضای شرکت تعاونی تاکسیرانی ملایر، تنی چند از معاونین ومسؤولین شهرداری و 26 نفر از نمایندگان خطوط تاکسیران (مسئولین خطوط ) برگزار شد.

درابتدای این جلسه محمد لطفی رئیس سازمان حمل نقل بار و مسافر ضمن خوش آمدگویی و تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) نسبت به بیان مشکلات تاکسیرانان و حمایت از  این قشر زحمتکش پرداخت سپس شهردار ملایر به حساس بودن شغل تاکسیرانی که به عنوان یک الگو در جامعه می باشند  اشاره نمود واز زحمات شبانه روزی این عزیزان تشکر وسپاسگزاری کرد.

در ادامه جناب سرهنگ ساکی رئیس پلیس راهور ملایر در سخنانی از مشکلات ترافیک شهر وزیاد بودن بیش از حد تاکسی در سطح شهر گلایه کرد و از تاکسیرانان بخاطر تحمل مشکلات و انتقال مسافران و همشهریان قدردانی نمود. سپس دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر ملایر حمایت خود را از تاکسیرانان اعلام نمودند.

کتابی معاونت سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه شهرستان ملایر در ادامه از تاکسیرانان عزیز، سازمان حمل ونقل بار ومسافر و شهرداری بخاطر تمام همکاری ها و تعامل با ادارات تشکر وقدردانی نمود ودر خصوص فعالیت خودروهای اینترنتی که باعث بروز مشکلاتی از بابت درآمد تاکسیرانان گردیده مطالبی را اشاره و اذعان داشتند که پیگیر برخورد قانونی با ایندست خودروها وشرکت های اینترنتی هستیم. پس ازآن حسین فارسی معاونت عمرانی فرمانداری ویژه ملایر طی سخنانی ابراز رضایت از عملکرد سازمان و شهرداری و تاکسیرانان زحمتکش در سطح شهررا داشتند.

در ادامه علی قمری رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی تاکسیرانی ضمن تشکر از برگزاری این جلسه عملکرد چند ماهه گذشته شرکت تعاونی تاکسیرانی را تشریح نمودند ودرخواست حمایت و پشتیبانی همه جانبه مسئولین امر را داشتند.

در آخر جلسه از سه نفر از تاکسیرانان خطوط (سرخطها) به نمایندگی از 26 نفر و از جناب سرهنگ احمدی رئیس پاسگاه درون شهری پلیس راهور و برادر مرتضی سامنی رئیس اسبق سازمان حمل ونقل بار ومسافر با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تقدیر وتشکر به عمل آمد.

13971208-11125280 13971208-11125447 13971208-11121555