کرایه های تاکسی 20درصد افزایش یافت

سرپرست سازمان تاکسی رانی ملایر، گفت: طبق مصوبه شورای شهر و شورای سازمان تاکسی رانی شهرستان، از دوم اردیبهشت ماه  نرخ جدید برای تاکسی های درون شهری مصوب و پس از تأیید استانداری به مرحله اجرا درآمد.

محمد لطفی،  با اشاره به افزایش 20  درصدی نرخ تاکسی ها، افزود: نرخ کرایه تاکسی ها در شب در 6ماهه اول سال از ساعت 21:30 تا 6 صبح و در 6 ماهه دوم از ساعت 18:30 تا 6صبح ، 1000 ریال  افزوده می شود.

وی، با بیان اینکه از کودکان بالای5  سال مبلغ کرایه به صورت کامل دریافت می شود، گفت: این نرخ گذاری بر اساس  شرایط اقتصادی همشهریان و رانندگان تاکسی  بوده است.

سرپرست سازمان تاکسی رانی ملایر، خاطرنشان کرد: برچسب نرخ جدید برای کلیه تأکسی ها چاپ شده و در اختیار رانندگان قرار گرفته است و همه موظفند برچسب نرخ جدید را در معرض دید عموم نصب کنند.

وی، ادامه داد: تاکسی ها جهت سرویس دهی عمومی، فعالیت می کنند بنابراین هرگونه خدمات به صورت دربستی ممنوع است و در صورت مشاهده اعمال قانون شده و با متخلفان برخورد می شود.

لطفی، یکی از مشکلات موجود را نبود پول خرد کافی عنوان و اظهارکرد: با کمیته امداد امام خمینی (ره) در این راستا رایزنی های لازم صورت گرفته و بخشی از پول خرد مورد نیاز رانندگان از این طریق تأمین می شود.

وی، با اشاره به اینکه در نرخ گذاری کرایه در سال جدید اکثر مسیرها رند شده است، گفت: در برخی مسیرهای فرعی که مسافر خور کمتری دارد، مبلغ50 تومان اضافه شد که در سال آینده جبران می گردد .

گفتنی است در حال حاضر 1200دستگاه تاکسی درحال خدمات دهی هستند.